CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 15, 2009

Why I adore my friends so much?

Because they make me happy all the time. I can't imagine my life without them around me. This is my good friend Cleopatra. She is from Sabah. We are very close because we share sort of the same thought all the time. More over, we love to annoy people. Luv ya girl...


Nak tengok orang wat tugu tak menjadi tak? heheheh...ni la tugu yang agak2 nk roboh tu...gambar ni diambil selepas kami mencekik roti canai, roti tisu dan segala roti yang ada di mamak berhampiran dengan kolej kami. They are my spirit here. Thanks guys...



Saya sayang kawan saya sebab kawan saya sayang saya...hehehe...ini la muka2 yang menceriakan keadaan kalo km dlm keadaan tension...tension la sgt...hohoho...


Friends are the wheel that keep you go on and on even when you feel so low and have no more salvation to keep on living....

Friendship is like the shape of a pizza...No mather how big or small the size of the pizza...we will always share it together....thanks to Majid sbb temankan saya makan pizza...hehehe....


Ini la penggerak kami dalam kelas...hero2 Squad 23...Nuruddin, Sanjiya and Khairul Zaman...loving a friends is much more important than loving a couple relationship that we don't know what is the ending....

Keindahan persahabatan akan aku kenang sehingga aku menghembuskan nafas terakhir...Loving you guys is the most wonderful feeling I ever have...Do you guys love me too?...hehehe...

Ini lagi hero dalam squad kami...yang kat atas tu nama die Rosdi tp kami panggil die Wak sbb die ni berdarah Jawe k...ntah cmne la die pandai sesat ke Malaysia ni...hehehe

Yang sorg ni plak bujang Sarawak...Kelvin with the K...suke wat lawak dan suke dilawakkan..ntah cmne la tu ek...ni muke poyo la ni...adoyaiii...hohohoho...


Yang saye ggt tu bkn rokok k...itu batang lolipop...saye mmg suke lolipop..ade sorg kwn saye piun suke makan lolipop jgak..name die saye tpaksa rahsiakan sbb takut kemachoan die tgugat...hehehe...

Ape2 pun...I want to thank all my friends for being such gud buddy for 2 sem already...next sem is going to be different a bit because ade mmbr yg ikut program exchange student ke UMS...huhuhuu...sedihnye...

I hope our friendship will never end...XOXO...

1 comments:

~fara busyuk~ said...

hehhe~~ iluv u 2 cayang...mmmuuuaaahhhh!!!!!